Esta é a páxina de solicitude de alta de usuario no portal datos.gob.es. As contas de usuario están pensadas unicamente para as persoas pertencentes a un organismo público ou entidade co obxectivo de publicar datos no catálogo. Se non é o teu caso, por favor, non solicites a conta.
En caso de que procedas coa creación do usuario, é importante ter en conta que os datos que introduzas han de ser completamente válidos (como, por exemplo, o enderezo de correo, que se usará para calquera tipo de comunicación por parte do portal). A activación da conta resolverase en 24 ou 48 horas.
Se encontrases algún problema ou che xurdise algunha dúbida, podes consultar o seguinte vídeo explicativo sobre como crear unha conta de usuario ou contactar directamente co equipo de soporte a través dos medios indicados na páxina de Asesoramento e soporte.
Unha dirección de correo electrónico válida. Todos os e-mails do sistema enviaranse a esta dirección. A dirección de correo electrónico non se fai pública e só se utilizará se desexa recibir un novo contrasinal ou desexa recibir certas noticias ou notificacións por correo electrónico.